cemal kuru sanma sakın ilahisi ve sözleri

cemal kuru sanma sakın ilahisi ve sözleri, cemal kuru ilahi sözleri, en yeni ilahiler, youtube ilahi indir, facebook videolar, ilahi sözleri, mp3 cumal kuru ilahileri indir gezginler, ezgiler




CEMAL KURU SANMA SAKIN İLAHİ SÖZLERİ

Bir gün göçüp gideceksin dünya benim sanma sakın,Hesap günün görülecek kurtulurum sanma sakın,Sanma sakın sanma sakın bu can benim sanma sakın,Sanma sakın sanma sakın dünya benim sanma sakın,


Ne anadan ne babadan ne kardeşten ne de yardan,Bir medet gelecek bana kurtulurum sanma sakın,Sanma sakın sanma sakın bu can benim sanma sakın,Sanma sakın sanma sakın dünya benim sanma sakın,


Dünya malı benim derken bunca günahların varken,Ömrünü boşa harcarken kurtulurum sanma sakın,Sanma sakın sanma sakın bu can benim sanma sakın,Sanma sakın sanma sakın dünya benim sanma sakın

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Medet ya Sahibel imdad
    Medet ya Erhamerrahimin
    Ya Rasulallah her kacan anarsam seni kararim kalmaz Allahim
    Senden gayri gozum yasim kimseler kimseler silmez Allahim Allahim
    ****
    Sensin ismi Baki olan sensin dillerde okunan
    Senin askina dokunan kendini bilmez Allahim sefaat ya Habiballah
    ****
    Okunur dilde destanin Acilir bag u bostanin
    Sen baktigin gulistanin gulleri solmaz Allahim ya Rasulallah
    ****
    Asik Yunus seni ister lutfeyle cemalin goster
    Cemalin goren asiklar ebedi olmez Allahim ya Habiballah
    Medet ya Tabibel kulub

    YanıtlaSil