Ben Rasule Doyamadım ilahi sözleri murat anlar

en güzel ilahiler arasında yer alan çok harika bir ilahi olan Ben Rasule Doyamadım ilahisi'nin sözlerini okumaktasınız.  Ben Rasule Doyamadım ilahisi'ni oku Ben Rasule Doyamadım ilahisi 
 Dertlerim kor oldu yakar, 
Yüreğim içerden yanar, 
Medine’ye hasret kaldım, 
Bu gözler O’nu arzular.

 Doyamadım, doyamadım, 
Ben Rasul’e doyamadım, 
Akar gözümün yaşları, 
Medine’ye doyamadım. 

 Medine’nin gülü sensin, 
O güle kurban olayım, 
Yüreğim hasretle yansın, 
Aşk ile sana varayım 

 Doyamadım, doyamadım,
 Ben Rasul’e doyamadım, 
Akar gözümün yaşları, 
Medine’ye doyamadım. 

 Ayrılığın günü geldi, 
Gönül gitmek istemiyor,
 Bir daha göremem diye,
 Burada ölmek istiyor. 

 Doyamadım, doyamadım, 
Ben Rasul’e doyamadım, 
Akar gözümün yaşları, 
Medine’ye doyamadım.


0 yorum: