en yeni damar mesajlar

en yeni damar mesajlar
en güzel damar sözler


Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi

Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir

Seni Severim, Seni Sevenide Severim, Seni Benim Kadar Sevenide Kurşuna Dizerim

Nasıl istersen öyle yaşa, fakat bil ki, bir gün mutlaka öleceksin

Diledigin gibi davran, lakin şu da her zaman hatırında olsun ki, her yaptıgının karşılıgını mutlaka göreceksin

Gün gelecek devran dönecek Kahbe felek bize de gülecek.. Sen mi vardın şimdiye dek.. Tek tabanca da yaşar bu yürek..

Yağmuru kıskandım sana dokundu diyerüzgara kızdım kokunu çaldı diyekaderime küstüm bana imkansızsın diyebirtek geceleri sevdim seni rüyalarıma yolladı diye

Azdan az çoktan çok gider. Namımızın büyüklüğü dostlarımızın büyüklüğündendir

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur

Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara

Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı :’( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdıBitti Yüreğimde Acısı KaLdı

bana uMut bagLama ben Topraga Söz VErdim!

Ne bir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De bir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !

Senin içinde ben bitmiş oLsaydim, benim içimde sen yaşiyor oLmazdin

genc Yaşımda kaLbimi aşk’a Düşman Edemem beni biLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok geciktin Herşey için Artık Vursanda öLmem!

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını Sırf ayakLarına batmasın diye

Sattım aşkı Sende kaLsın, taLibim Çok Sen yaLansIn İstyorsa öLe oLsun bir Dudak ver Üstü Kalsın

duvarlara ismini yazdım onlara bakıp YALANlara kandım

şiddeti sevmem; ama kullanmayı iyi bilirim! Dünya bir gündür, o da bugündür!

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

ben sensizliği kendime armağan ediyorum ve bu armağanı bir ömür boyu saklayacağım kalbimde..

0 yorum: