en yeni ilahi sözleri

en yeni ilahi sözleri

Medineye Varamadım
Medineye varamadım
Gül kokusun alamadım
Muhammede doyamadım
Yaralıyam yaralıyam

Kabenin örtüsü kara
Açtı yüreğimde yara
Bulunmadı derdime çare
Yaralıyam yaralıyam

Hacerül esvedin taşı
Akıttı gözümden yaşı
Bulunmaz resülün eşi
Yaralıyam yaralıyam

en güzel ilahi sözleri

Allah Allah Dedikçe
Gelin Allah diyelim,
Kalpten pası silelim,
Alemler seyredelim,
Allah Allah dedikçe.

Nerde tevhid çekilir,
Melekler saf saf gelir,
Hepsi tekbir getirir,
Allah Allah dedikçe.

Zikri Hakka başlandı,
İsm-i Celal hızlandı,
Arş-ı A’la sallandı,
Allah Allah dedikçe.

Gönüller şadan olur
Kaygudan azad olur,
Can mülkü abad olur
Allah Allah dedikçe.

Gafil olma Naci ya!
Hakkı zikret daima,
Seni zikreder Hüda,
Allah Allah dedikçe.

2015 ilahi sözleri

Kabenin Yolları
Kabe'nin yolları bölük bölüktür.
Benim yüreciğim delik deliktir
Dünya dedikleri bir gölgeliktir.

Canım Kabe'm varsam sana
Yüzüm gözüm sürsem sana

Eşim dostum yüklesinler yükümü
Komşularım helal etsin hakkını
Görmez oldum ırak ile yakını

Canım Kabe'm varsam sana
Yüzüm gözüm sürsem sana

ilahi sözleri

Medinenin Yollarına
Birgün deyip nasip olsam
Medinenin yollarına
Bu biçare olan gönlüm
Düştü hasret narlarına

Ah Medinem gelemedim
Gül desteler dermedim
Murat dedim dua ettim
Muradıma eremedim 

Hazırlanır hacıları
Güzel nurlu bacıları
Bendende selam götürün
Ey Medine yolcuları

Sinem yara kapanmıyor
Hasret ile yaşanmıyor
Medineye gönül verdim 
Derdim büyük çekilmiyor

Dilediğim erişeyim
Sevdiğimle görüşeyim
Hak yeterki nasip etse 
Öleceksemde öleyim

ilahi sözleri, en yeni ilahi sözleri, abdurrahman ilahi sözleri, hasan dursun ilahi sözleri, sedat uçan ilahi sözleri, mustafa cihat ilahi sözleri, cemal kuru ilahi sözleri, celaleddin ada ilahi sözleri, 2015 ilahi sözleri

2 yorum:

  1. abdurrahman önül ilahi sözlerinide bizimle paylaşırmısınızz şimdiden teşekkürler ilahi sözleri için )

    YanıtlaSil
  2. ilahi sözleri için teşekkürler daha fazlasını blogunuzda görmek istiyoruz ;))

    YanıtlaSil